30 Agustos
Gündem
Türkiye ile ABD arasında bilgi paylaşımında dev imza!

Türkiye ile ABD arasında Genişletilmiş Bilgi Değişimi Yoluyla Uluslararası Vergi Uyumunun Artırılması Anlaşması imzalandı.

- Monday, 03 August 2015 12:26
Obama'dan bayram mesajı

ABD Başkanı Barack Obama, ABD ve dünya genelindeki tüm Müslümanların Ramazan Bayramı'nı kutladı.

- Friday, 17 July 2015 00:54
Demokrat Parti'den Ali Çınar'a yeni görev

Demokrat Parti'nin Etnik Koordinasyon Konseyi Yönetim Kurulu Üyeliğine geçen yıl seçilen Ali Çınar, Konsey tarafından 'İletişim Komitesi Başkanlığı'na' getirildi.

- Friday, 03 July 2015 13:56
‘Eyvah ABD’de doğurdum’ paniği!

Zengin Türkler uzun zamandır, ‘çocuğum ABD vatandaşı olsun, fırsatlar ülkesinin nimetlerinden faydalansın’ diyerek, doğumlarını Amerika’da yapıyordu.

Sonra Amerika’ya kriz geldi, rüzgar tersine döndü, avantajlar dezavantaja dönüştü. Şimdi o zenginler, yeni vergiler yüzünden, “Eyvah Amerika’da doğurdum” paniğinde!

- Monday, 01 June 2015 01:19
Washington DC'de Barış ve Dayanışma Yürüyüşü

ABD'de 100'den fazla sivil toplum kuruluşunun ortak çabalarıyla bir araya gelen Amerikalı Türkler, Ermeniler ile dostluk köprülerinin kurulması için başkent Washington'da ''Barış ve Dayanışma'' yürüyüşü yaptı.

- Saturday, 25 April 2015 00:40
Geçen yıllardan farklı tarih ağırlıklı Amerikadaki Türk Davos'u

35. Türk Amerikan Konferansı 12-14 Mart tarihlerinde Washington DC, Washington Plaza Otel’de yapıldı.

- Wednesday, 18 March 2015 00:16
ALPAYTAC, THY ile Amerika’da altıncı defa ödüle layık görüldü

Alpaytac, “Seyahat ve Otelcilik Kampanyalarında En İyi Dijital ve Sosyal Medya Kullanımı” kategorisinde ABD’nin en prestijli ödüllerinden 2014 Bulldog Dijital ve Sosyal Medya Gümüş Ödülü’nü kazandı.

- Wednesday, 04 March 2015 18:19
Süleyman Şah karakoluna operasyon

Türkiye Suriye topraklarında kalan Süleyman Şah Türbesi’ne operasyon düzenledi. 8 aydır IŞİD kontrolündeki bölgede yer alan Süleymah Şah Saygı Karakolu’na yapılan operasyonda 1 asker şehit oldu.

- Sunday, 22 February 2015 01:01
Amerika’ya organik meyve suyunu içiren Türk başarısını anlattı…

1986 yılında Amerika Birleşik Devletlerine doktora öğrencisi olarak, Milli Eğitim bursuyla gelen Murat Güzel başarı hikayesini ‘benimde hayalim var’ diyen gençlerle paylaştı.

- Saturday, 14 February 2015 07:15
Kainatın güzeli Kolombiyalı ‘Paulina Vega’

Amerika Birleşik Devletleri’nde yapılan 88 ülkenin katıldığı Kainat Güzellik Yarışması’nı Kolombiyalı güzel Paulina Vega kazandı.

- Sunday, 25 January 2015 23:50
Edgewater Avalon Sitesi yerle bir oldu

ABD’nin New Jersey eyaleti Edgewater kasabasında Avalon isimli apartman kompleksinin kuzey bloğunda dün akşam üstü 16.20’de çıkan yangın sonucu dört katlı apartman kompleksi yerle bir oldu.

- Thursday, 22 January 2015 03:46
Amerika'dan Ağrı Patnos'a 'Backpacks4Kids' kampanyası

Bridge to Türkiye Fund’ın en yeni projesi 'Backpacks4Kids' sayesinde Ağrı Patnos’da iki farklı okula içleri kırtasiye malzemeleri dolu 500 çanta gönderildi.

- Wednesday, 14 January 2015 14:35
Florida'lı Türklerden Charlie Hebdo saldırısına kınama

Güney Florida Türk Amerikan Derneği, dün Paris'de meydana gelen ve Charlie Hebdo dergisinin suçsuz çalışanlarını hunharca katleden teröristleri kınayan bir basın bildirisi yayımladı.

- Thursday, 08 January 2015 10:07
Pennsylvania’da Gülen’i protesto eden Türkdoğan: Demokrasi mücadelesinde Hizmet’in yanındayım

2013 yılının yaz aylarında, Pennsylvania’da, Fethullah Gülen Hocaefendi’nin kaldığı evin önünde düzenlenen protesto gösterilerine katılan isimlerden biriydi Engin Türkdoğan. Türkiye’de yaşanan pek çok sorunun kaynağı olarak Gülen’i görüyordu. Gösteri için New Jersey’den, Pennsylvania’ya kadar gitti, az sayıdaki protestocu arasında yerini aldı.

- Saturday, 03 January 2015 11:26
Turkish LIFE Magazine

- Friday, 19 December 2014 13:52

Amerikan siyaseti Türk etkinliğinde buluştu

Türki-Amerikan Birliği (TAA) ile Türkiye İşadamları ve Sanayicileri Konfederasyonu (TUSKON) tarafından bu yıl üçüncüsü düzenlenen Türki-Amerikan Kongresi, Amerikan siyasetinin önemli isimlerini bir araya getirdi. Programa California Milletvekili ve Temsilciler Meclisi Azınlık Lideri Nancy Pelosi’nin yanı sıra Demokrat Parti Ulusal Konseyi (DNC) Başkanı Debbie Wasserman Schultz ile DNC Başkan Yardımcısı Michael Honda gibi isimler katıldı.

42 federal milletvekili ve 8 senatörün boy gösterdiği geceye Türkiye'den 15, Azerbaycan'dan 4 ve Kırgızistan'dan 1 milletvekili katıldı. Türkiye’nin yanı sıra Kazakistan, Türkmenistan, Azerbaycan, Kırgızistan, Özbekistan ve Tacekistan’nın Washington büyükelçilerinin yanı sıra çok sayıda üst düzey bürokrat da gecede yer aldı. İstanbul ve Antalya Büyükşehir Belediye başkanları ile Trabzon valisi de programın katılımcıları arasındaydı. 

New York milletvekili Alan Grayson’ın da doğum günü kutlandı. Davete katılanların ‘İyi ki doğdun Alan’ nakaratı ile sahneye gelen Grayson, 55. yaş gününü kutlayan TAA’ya çok teşekkür etti. “Dünyanın en eski milletlerinden olan Türklerin etkinliğine katılmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bugün 6 Türk devleti ortak bir etkinlik düzenliyor ve bu ülkeler bölgelerinde özgürlüğün öncüleri durumunda.’’ diye konuştu.

Akşam yemeğinde sahne alan bazı milletvekili ve senatörlerin görüşleri ise şöyle:

Connecticut senatörü Chris Murphy: ‘‘Temsil ettiğim eyalette sizlerin çalışmalarını çok önemsiyorum. Biz, sizlerin kendi kültürünüzü buraya taşımanızı ve toplumumuza kazandırmanızı istiyoruz. TAA’nın her yıl yaptığı bu kongre daha da büyüyerek devam ediyor. Senato Dış İlişkiler Komitesi’nin yeni üyesi olarak bölgeye yaptığım ziyarette gördüğüm, giderek büyüdüğüdür.”

Texas milletvekili Pete Gallego: “Türkiye’ye yapmış olduğum gezi belki de hayatımın en önemli gezisiydi diyebilirim. Türk kültürü ile Latin kültürünün birbirine bu kadar yakın olduğunu bilmiyordum. Aile her iki kültürde de çok önemli. Dünyayı daha yaşanabilir hale getirebilmek için hem yerel kurumlarınız hem de çatı kuruluşunuz TAA ile yapmış olduğunuz çalışmalara cidden hayranım.’’

Texas milletvekili Henry Ceullar: “Başkan Obama’nın yeniden seçilmesi için göstermiş olduğunuz gayretlerden dolayı teşekkür ediyorum. Türkiye’den yeni geldim ve bu güzel ülke ile dostluğumuzu arttırma çabalarınızdan dolayı sizlere teşekkür ediyorum.”

Illinois milletvekili Bill Foster: “Dünya güvenliği için bölgedeki ülkelerle iş birliğimiz çok önemli. Afganistan konusunda yapacağımız hala çok iş var. Birlikte çalışmaya devam etmeliyiz’’